Klientský servis

Profesionální přístup je hlavním mottem naší společnosti. Proto jsme pro vás připravili několik užitečných nástrojů, které usnadní komunikaci, urychlí vyřízení servisních zásahů a velmi vám pomohou s vedením jejich evidence. S námi neztrácíte čas administrativou, postaráme se o ní za vás.

Předcházejte problémům

Rozbitá vrata v expediční hale, nebo zablokovaná vjezdová brána? Tyto problémy znamenají nemalé finanční ztráty a logistické problémy. S naším elektronickým provozním deníkem už tyto starosti nemusíte řešit. Vaše zařízení totiž dokonale známe a víme, kdy a jakou údržbu na něm preventivně udělat tak, aby fungovalo hladce a bez problému.

Klientský servisní portál
Klientský servisní portál

Vedení povinného deníku bez starostí

Vedení povinného deníku k jednotlivým zařízením vyžaduje mnoho administrativní zátěže a zbytečného papírování. S naším elektronickým provozním deníkem již toto řešit nemusíte. Všechna vaše zařízení máte k dispozici ve svém on-line účtu, a to včetně všech souvisejících dokumentů. Jejich popis si můžete přizpůsobit v rámci firemního značení, takže dostat se k záznamům konkrétního zařízení zabere jen pár vteřin.

Kompletní přehled vašich zařízení

Potřebujete rychle zjistit stav opravy u konkrétních vrat? Zajímá vás interval dalších servisních prohlídek na vašem zařízení? A nebo byste rádi posoudili ekonomickou smysluplnost další opravy? Po přihlášení do elektronického provozního deníku máte všechny dokumenty pro konkrétní zařízení vždy po ruce, a to včetně kompletní servisní historie. 

Klientský servisní portál
Klientský servisní portál

Požádejte o servis pohodlně a konkrétně

V případě poruchy je telefonický kontakt a identifikace konkrétního zařízení jen ztrátou času. Pomocí elektronického provozního deníku můžete o servis požádat velmi rychle. Stačí se jen přihlásit, vybrat konkrétní výrobek a krátce popsat problém. My už tak budeme vědět, jakého zařízení se závada týká a naši technici budou na servisní výjezd náležitě připraveni.